بروکر فارکس برای ایرانیان

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

بروکر فارکس برای ایرانیان

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

قیمت ورق اجدار

ورق آجدار موجود در بازار اغلب وارداتی و با درجه کیفی st37 میباشد. ورق آجدار از ضخامت ١/٥ میل تا ١٠ میل و در عرض های ١متر،١/٢٥متر،١/٥متر و ٢ متر به صورت رول یا فابریک تولید میشود.آج ورق های تولیدی کارخانه های مختلف اشکال متفاوتی(بادامی یا عدسی یا..)دارند.

 

مزایای ورق آجدار:

 

ورق آجدار معمولاً در ضخامت های1/5 میلی متر تا 10 میلی متر و ابعاد 1*2 متر، 5/1*6 و 2*6 در بازار وجود دارند. سختی و استحکام ورق آجدار ویژگی اصلی این نوع ورق ها نسبت به انواع دیگر محصولات است.

ورق های آجدار به راحتی تغییر شکل داده می شوند.

از آنجایی که طول ورق های آجدار در برخی از کاربردها، کوتاه است، لذا برای ایجاد ورق هایی با طول بلند، احتیاج به تجهیزات جوش کاری می باشد.

این ورق ها قابلیت جوش پذیری بالایی دارند و تحت استاندارد انگستان تست می شوند.

ورق آجدار در مقابل لغزش مقاومت بالایی دارد.

 

از ورق آجدار بیشتر در سطوحی که احتیاج به ایجاد اصطکاک بیشتر است مانند: پله های اضطراری یا سطوح کف مراکز صنعتی و ...استفاده میشود

 

در سپاهان فولاد  میتوانید لیست قیمت فروش ورق آجدار را مشاهده نمایید. قیمت ها به روز می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ورق های آجدار در ابعاد و کیفت های مختلف با کارشناسان ما در سپاهان فولاد تماس بگیرید.

قیمت ورق آجدار

خرید ورق آجدار

زین پس در سایت سپاهان فولاد می توانید با بررسی قیمت انواع ورق آجدار بدون واسطه و به صورت مستقیم اقدام به خرید ورق آجدار مورد نظر خود در ابعاد و اندازه های مورد نظر خود نمایید. چنانچه قیمت ورق آجدار را در جدول بالا موجود نبود می توانید به صورت تلفنی استعلام قیمت بگیرید. با توجه به نوسانات موجود در بازار استعلام قیمت قبل از خرید الزامی می باشد.

 

فروش ورق آجدار

سپاهان فولاد از فروشندگان ورق آجدار با سال ها تجربه در زمینه فروش ورق آجدار توانسته به یکی ازبزرگترین مراکز فروش ورق آجدار در ایران  شهرت یابد . و همچنین اقدام به اخذ نمایندگی ورق آجدار از برندهای ایرانی و خارجی نموده است.

 

قیمت روز ورق آجدار

 

قیمت روز ورق آجدار عموما بر اساس نرخ ورق در بورس، میزان عرضه و تقاضا بازار، قیمت دلار، قیمت مواد اولیه و .... بستگی دارد. جهت اطلاعات بیشتر میز می توانید با شماره های موجود در سایت با واحد فروش سپاهان فولاد تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.