بروکر فارکس برای ایرانیان

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

بروکر فارکس برای ایرانیان

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

ورق قلع اندود

ورق قلع اندوداین محصول از ورق های نازک نورد گرم ساخته میشود که در مراحل تولید ضخامت ماده خام توسط نورد سرد به ضخامت مورد نیاز کاهش میابد. سپس این نوع ورق های رول شده با قلع یا کروم در فرایندی الکترولیتی پوشش دهی میشود .از مشخصه های ورق قلع اندود ضدزنگ بودن این ورق است که در صنایع مختلفی به کار میرود.
کاربرد ورق قلع اندوداین نوع ورق غالباً در صنایع بسته بندی مواد غذایی (قوطی کنسرو) ، شیمیایی ، دارویی ، رنگها و ورنی ها و درصد اندکی نیز در ساخت سایر مصنوعات از قبیل فیلتر روغن ، گازوئیل ، هوا و آب برای خودروهای سواری و سنگین، صنایع اسباب بازی و باتری سازی و … مورد استفاده قرار میگیرد

قیمت ورق قلع اندود.

استاندارد ورق های قلع اندودمعتبرترین استانداردها شامل موارد زیر است:نوار باریک فولادی پوشش نیافته رول شده سرد برای فرم دهی سرد 139 12.97 DIN EN 10نوار باریک فولادی رول شده سرد- رواداری های ابعادی با استاندارد DIN EN114010.96مشخصات استاندارد برای تولیدات قلع – ملزومات عمومی با استاندارد ASTM A 623-02مشخصات استاندارد برای تولیدات قلع – ملزومات عمومی با استاندارد( متریک ) ASTM 623M-02برای تولیدات قلع ورق سیاه یکبار نورد شده – ملزومات عمومی با استاندارد ASTM A 623-02برای تولیدات قلع ورق قلع اندود الکترولیتیک دوبار نورد شده با استاندارد 626/A 626M-98 ASTMروش های آزمون استاندارد برای تعیین وزن پوشش قلع برای ورق قلع اندود الکترولیتیک ASTM A 630-98برای تولیدات قلع ورق سیاه با پوشش کروم الکترولیتیک، یکبار و 2 بار نورد شده ASTM A 657M-98a

قیمت روز ورق قلع اندود

 قیمت روز ورق قلع اندود را میتوانید به صورت آنلاین در جدول بالا مشاهده نمایید. چنانچه قیمت روز ورق قلع اندود مورد نظر خود را در جدول بالا مشاهده نمی نمایید. با واحد فروش ورق قلع اندود فولاد سپاهان از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
کارخانه ورق قلع اندوداز کارخانه های تولید کننده ورق قلع اندود در ایران می توان به فولاد مبارکه ، اکسین خوزستان و فولاد کاویان اشاره کرد.


 
قیمت ورق قلع اندود در بورس

قیمت روز ورق قلع اندود بر اساس قیمت ورق قلع اندود موجود در بازار بورس تعیین می شود اما از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت ورق قلع اندود در بازار بورس می توان به قیمت جهانی ورق قلع اندود، نرخ دلار، تعرفه واردات، میزان تولید و عرضه به بازار و نیاز بازار به عنوان مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت ورق قلع اندود اشاره کرد.
خرید ورق قلع اندودشرکت سپاهان فولاد با سال ها فعالیت و تجربه در حوزه تولید و فروش ورق قلع اندود، ورق روغنی؛ ورق رنگی ،ورق گالوانیزه و .... به پشتوانه سال ها تجربه در این حوزه توانسته است به یکی از بزرگترین مراکز فروش ورق قلع اندود در ایران شهرت یابد. که تمام افرادی که تصمیم به خرید و فروش ورق قلع اندود می تواندتمام ورق های مورد نیاز خود را از سپاهان فولاد با قیمت درب کارخانه خریداری نمایند. با توجه به نوسانات قیمت ورق قلع اندود اتعلام قیمت قبل از خریدالزامی می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.